webtextshop præsenterer:
Sådan bliver din hjemmeside den bedste sælger!
Den komplette guide til hvordan du bygger en moderne hjemmeside, der fungerer som en aktiv sælger af de tjenester og ydelser, dit firma leverer!
Hvorfor din hjemmeside ikke er et trykt katalog
Hvorfor du skal skrive om noget, der interesserer dine kunder
Hvordan du får nye kunder ved at løse deres problemer
Hvordan du bygger en digital salgskanal med content marketing
Hvad gør du, når du har et problem?
Du Googler!
Vælger du tit et søgeresultat fra samme side, begynder du at lægge mere mærke til den side.
Du besøger forsiden og nogle andre sider på webstedet.
Du begynder at dele deres indhold på dine sociale netværk, og måske begynder du også at følge deres Facebook- og LinkedIn-sider.
Bliver de ved med at skrive noget interessant, tilmelder du dig deres nyhedsbrev eller køber ligefrem noget af dem!
Hvad tror du dine kunder gjorde, hvis din hjemmeside var ligesådan?
NØJAGTIGT DET SAMME!
Det kræver at…
- Du udgiver interessant og relevant indhold, der løser deres problemer
- De nemt kan orientere sig på din hjemmeside
- De nemt kan tilmelde sig til dit nyhedsbrev – og at du har et!
- Du har klare ”Call-to-Actions!”
Lær hvordan du gør det i denne bog!
Gør din hjemmeside til din bedste sælger!
Bruger du stadig din firmahjemmeside på samme måde som et trykt katalog? Så misser du en enestående mulighed for at generere en masse leads online til din forretning! Få vores GRATIS e‑bog med masser af inspiration til, hvordan du kan gøre din hjemmeside til din bedste sælger!
Har din hjemmeside kun indhold, der informerer om dit firma, finder du aldrig ud af, hvem det egentlig var, der besøgte den og du får heller aldrig mulighed for at finde ud af, hvad det var, de var interesserede i, så du kan følge op på deres besøg. Det var jo ikke gået, hvis det var en fysisk kunde, der var kommet ind af døren – vel?
Så havde du haft mulighed for at snakke med kunden, spurgt ind til deres behov og kunne overbevise vedkommende om, at dit firma var det rette til at løse det. Samtalen handlede altså om dem og ikke om dig!
På samme måde skal din hjemmeside handle om dine besøgendes behov, give svar på deres spørgsmål og skabe en indledende dialog med dem, i stedet for at blot at indeholde en masse selvforherligende information om dit firma.
Kunne du tænke dig at få mere inspiration til, hvordan du bygger en moderne hjemmeside, der fungerer som en aktiv sælger af de tjenester og ydelser, dit firma leverer, så tegn abonnement på vores nyhedsbrev og få vores gratis e‑bog.
Kom i gang med Content Marketing
Bogen fortæller mere om strategien bag content marketing og hvilke værktøjer du kan bruge, for at du kan vende din hjemmeside fra at være et dødt, statisk katalog og til at blive en aktiv sælger med sin helt egen automatiserede, digitale salgskanal.
webtextshop
Med masser af konkurrenter, der kæmper om kundernes opmærksomhed, kan det være svært at trænge gennem støjen på nettet.
Vi hjælper folk, som har en hjemmeside eller en webshop, med at få større synlighed og flere salg på nettet.
Det gør vi ved at udvikle tekster, content- og email-marketing med et klart budskab, der tiltrækker, fastholder og konverterer besøgende til begejstrede kunder i din forretning.
© 2023 webtextshop i/s
OM WEBTEXTSHOP
WEBTEXTSHOP
Præstemarksvej 22
4653 Karise
Mail: info at webtextshop.dk
Tlf.: 29 72 55 73
CVR: 36679220